3 pa?i pentru a p?stra leg?tura cu clien?ii dumneavoastr?

3 pași pentru a păstra legătura cu clienții dumneavoastră

Home » Blog » 3 pași pentru a păstra legătura cu clienții dumneavoastră
2018-08-02

Cum să aveți succes cu o afacere online

 

Pentru a avea o afacere online profitabilă, nu este suficient să aveți un site frumos. Chiar și un produs sau serviciu de primă clasă nu vă va fi de folos dacă nu implementați un sistem pentru reținerea e-mail-urilor fiecărei persoane care vizitează site-ul dvs. Nu faceți greșeala pe care o fac mulți antreprenori, inclusiv marile magazine, atunci când își înființează afacerea pe Internet.

 

După ce v-ați creat website-ul și ați stabilit produsele și serviciile pe care doriți să le vindeți, este timpul ca site-ul să devină locul de întâlnire a comunității virtuale.

 

Trebuie să implementați elementele necesare pentru a putea intra în contact cu fiecare persoană interesată care ajunge pe site-ul dvs.

 

De ce este atât de important să fiți în contact cu persoanele care ajung pe site-ul dvs. în căutarea mai multor informații?

 

Răspunsul este foarte simplu: S-a demonstrat că foarte puțini oameni cumpără atunci când intră pentru prima oară pe un site. În mod normal, aceștia trebuie să intre de mai multe ori pe site înainte de a lua decizia de a cumpăra un produs.

 

Prin urmare, este vitală obținerea e-mail-urilor vizitatorilor dvs., pentru a menține contactul cu ei prin intermediul buletinelor de știri și altor mesaje. Aceasta va fi o comunitate virtuală care va fi literalmente sursa vieții pentru site-ul dvs.

 

Aceasta este una dintre greșelile pe care o fac mulți antreprenori ce și-au creat un site. Ei au un site vizitat, dar nu au creat un sistem pentru a păstra legătura cu vizitatorii.

 

În cele ce urmează, vă vom prezenta cele 3 elemente cheie de care trebuie să țineți cont pentru a forma o comunitate virtuală care să atragă clienți și să-i determine să vă cumpere produsele.

 

Creați un produs gratuit

În prezent, oamenii  sunt foarte reticenți în a-și e-mail-urile. De aceea le puteți oferi în schimb un produs gratuit foarte atractiv.

Trebuie să empatizați cu vizitatorii dvs. Au intrat pe site-ul dvs. pentru că au citit ceva despre dvs. și au fost interesați. Este foarte probabil ca aceștia să caute informații care să le rezolve o problemă sau să le ofere un anumit beneficiu.

În momentul în care intră pe site ei nu au nicio idee despre el. Au văzut ceva care i-a determinat să dea clic. Acesta este un lucru minunat.

 

Acum, când sunt acolo, ce le veți oferi?

Este puțin probabil ca ei să cumpere de la dvs., deoarece nu vă cunosc. Cu toate acestea, dacă le oferiți un produs gratuit sau o reducere, care promite să le clarifice cele mai mari îndoieli pe care le au, nu vor ezita să vă ofere email-urile.

După ce ați reușit să obțineți email-urile lor, veți putea păstra legătura cu aceștia pentru a le câștiga încrederea și demonstra că sunteți experți și că îi puteți ajuta chiar și mai mult.

În practică, produsul gratuit poate fi un ebook scurt, un raport, un material audio, un video sau un mini-curs, sub forma unei serii de mesaje scrise.

Nu oferiți ceva de valoare mică. Amintiți-vă că acesta este un eșantion al cunoștințelor dvs., prin urmare, trebuie să fie de înaltă calitate și trebuie să le fie de folos vizitatorilor dvs.

 

Instalați un sotfware care răspunde automat la mesaje

Există un software special care răspunde automat la mesaje. Sunt programe care:

- Permit crearea unui formular de înregistrare a vizitelor.

-Apoi stochează e-mailurile într-o bază de date.

-Și permit, de asemenea, trimiterea mesajelor către respectiva bază de date.

Mesajele pot fi chiar programate în avans și sunt trimise automat la fiecare persoană care apare pe listă.

Este, de asemenea, posibil să utilizați coduri de fuziune care să permită fiecărui mesaj să fie personalizat cu numele fiecărui abonat, ca și când le-ați trimite un mesaj personal.

 

Scrieți un buletin informativ

Odată ce ați instalat autoresponder-ul, este timpul să scrieți mesaje pentru a comunica cu abonații.

Acest lucru se poate face în două moduri:

Puteți crea o serie de mesaje automate.

Puteți scrie un prim mesaj de salut pentru abonați, apoi le explicați cum să utilizeze site-ul dvs. și care sunt resursele disponibile. De asemenea, le puteți oferi mai multe informații pentru a vă poziționa ca expert în fața acestora.

Puteți chiar să faceți un mini-curs și să-l oferiți gratuit tuturor celor care se abonează la site-ul dvs.

Toate aceste mesaje vor începe să sosească automat la fiecare persoană care se abonează la site-ul dvs.

 

Buletine și / sau mesaje săptămânale:

De asemenea, puteți să trimiteți buletine săptămânale în care să publicați cele mai recente știri și să oferiți abonaților informații valoroase. În plus, puteți să vă oferiți produsele și să faceți oferte comunității dvs.

Aceste mesaje pot varia de la un mesaj simplu la un buletin virtual foarte atractiv, scris în HTML, cu sigla firmei dvs., imagini și diverse anexe care îi determină să le citească. Vă va plăcea software-ul care răspunde automat la mesaje. Este un mijloc interesant de a comunica în mod constant cu comunitatea virtuală.

 

 


Copyright © BIGG.ro. Toate drepturile rezervate
Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site.

Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la BIGG.ro în vigoare