5 sfaturi pentru angajati mai productiv

5 sfaturi pentru angajați mai productivi

Home » Blog » 5 sfaturi pentru angajați mai productivi
2018-08-28

Cu cât este mai fericit un angajat, cu atât va fi mai mare productivitatea acestuia. Această idee se numește "umanizarea proceselor și operațiunilor". Iata 5 sfaturi pentru angajați mai productivi.

 

Puneți accent pe o abordare socială în cadrul companiei

 

Angajații doresc să simtă că munca lor face diferența în societate și nu doresc să fie doar o altă legătură în lanț. Aceștia sunt atrași de companii tinere și inovatoare, care sunt conduse de antreprenori care pun accent pe implicarea socială.

 

Dacă compania dvs. nu are în plan misiuni de binefacere, le puteți adăuga la planul de afaceri, trebuie doar să fiți conștienți de ceilalți și să căutați să faceți un bine ori de câte ori este posibil.

 

Oamenii sunt atrași de cei cărora le pasă și de comunitate nu doar de câștigurile lor. Acest lucru va face ca angajații dvs. să vă fie alături mult timp.

 

Asigurați-vă că mobilierul este un aliat strategic

 

Spațiile de lucru care sunt mai plăcute și mai flexibile promovează productivitatea angajaților.

 

Mobilierul de birou oferă avantaje mari prin reducerea problemelor fizice și a oboselii după orele de lucru prelungite.

 

Cele mai frecvente afecțiuni ale celor care lucrează timp îndelungat la birou sunt: durerea de gât, de spate și umeri. Aceste probleme pot fi reduse prin echiparea birourilor cu mobilier adaptat și conceput pentru diferite caracteristici ale fiecărei zone.

 

Angajații din birou își petrec mult timp în fața calculatorului. Din fericire, există scaune și birouri care pot fi adaptate nevoilor fiecărui utilizator.

 

Potrivit datelor furnizate de studiile realizate, designul birourilor din lume nu este adaptat sarcinilor care se desfășoară, cum ar fi: gândire, întâlnire, scris, concentrare, creare etc.

 

40% din spațiul de lucru este irosit din cauza designului învechit al toaletelor.

 

60% din spațiul utilizat, nu este adaptat la sarcinile specifice.

 

A munci înseamnă a trăi este de părere Jean Nouvel, marele câștigător al premiului Pritzker din 2008. Este vorba de a trăi cu plăcere, iar asta nu trebuie să excludă spațiile de lucru unde de multe ori ne petrecem mai mult timp decât în propria noastră casă.

 

Permiteți angajaților dvs. să ia decizii

 

Trebuie să reușiți să-i faceți pe angajați să se identifice cu organizația, astfel încât să aibă impresia că nu au doar o singură slujbă.

 

Faptul că angajații se simt responsabili față de produsul sau serviciul final, le dă o satisfacție mai mare și îi determină să se implice mai mult în activitatea pe care o desfășoară.

 

Unul dintre modurile de a face acest lucru este să vă asigurați că toată lumea știe ce se face în fiecare etapă a producției, ceea ce permite participarea cu propuneri de îmbunătățire continuă.

 

Iată câteva dintre avantajele și punctele de luat în considerare pentru ca strategia să reușească.

 

Avantajele sunt:

 

O mai mare concentrare a cunoștințelor, a experiențelor și a informațiilor.

 

O varietate mai mare de puncte de vedere care facilitează acceptarea soluției finale.

 

Reducerea problemele de comunicare.

 

Puncte de luat în considerare pentru a lua o decizie de succes:

 

Organizarea de întâlniri săptămânale sau bisăptămânale pentru a îi informa în legătură cu progresele și problemele care apar.

 

În timpul întâlnirilor, trebuie să se încerce identificarea și rezolvarea problemelor.

 

Liderul ar trebui să lase grupul să sugereze și să propună, fără a interveni direct în dezbateri,  oferindu-le doar sprijinul său.

 

Discutarea soluției finale.

 

Feedback. După ce a fost aleasă și implementată o soluție, liderul grupului ar trebui să știe despre progresul, succesele sau eșecurile care apar.

 

Nu uitați niciodată să dați dovadă de generozitate

 

Angajații dvs. ar trebui să știe că firma este dispusă să împartă beneficiile și că un anumit lucru trebuie îndeplinit. Dacă aceștia lucrează eficient și cu un efort maxim, compania va fi capabilă să crească beneficiile acordate.

 

Dacă beneficiile cresc, compania poate aloca o parte pentru lucrătorii săi. Acest lucru nu trebuie neapărat să fie în numerar, deoarece  puteți îmbunătăți condițiile de lucru sau puteți crea noi domenii care avantajează în mod direct angajații.

 

Încurajați comunicarea

 

Este foarte important să încurajați angajații să interacționeze între ei, ceea ce îi va face să se simtă mai conectați și să se informeze mai mult despre companie.

 

Videoconferința săptămânală poate avea rezultate foarte bune. Angajații vor avea ocazia să vadă în ce departamente lucrează ceilalți colegi și cum lucrează toată lumea pentru un singur scop.

 

Prin crearea unei culturi unde angajații se cunosc și se respectă reciproc, companiile pot intensifica interacțiunea dintre angajați, creând o comunicare și o colaborare mai bună.

 

Acestea sunt câteva puncte pe care le puteți implementa pentru a îmbunătăți mediul de lucru. Aceste sfaturi vor face ca firma dvs. să fie o referință socială pentru comunitate. O companie care este preocupată de angajații săi este una de succes și toată lumea va dori să lucreze în ea.

 

 


Copyright © BIGG.ro. Toate drepturile rezervate
Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site.

Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la BIGG.ro în vigoare

5 sfaturi pentru angajati mai productivi
5 sfaturi pentru angajati mai productivi