8 trucuri pentru gestionarea unei companii în mod inteligent

8 trucuri pentru gestionarea unei companii In mod inteligent

Home » Blog » 8 trucuri pentru gestionarea unei companii In mod inteligent
2018-07-02

 


Unul dintre pilonii fundamentali ai succesului unei companii este furnizarea de informații clare, exacte, complete și fiabile.

Managerul trebuie să poată cunoaște cu certitudine prezentul, viitorul și resursele companiei. Iată 8 trucuri privind conducerea unei companii.

 

8 chei de succes privind conducerea unei companii

 

 

Pe plan intern, toate deciziile de afaceri au un element economic fundamental pentru evaluarea lor. În cazul în care un IMM intenționează să angajeze un nouă persoană, trebuie analizat costul, postul pe care îl va ocupa, disponibilitatea bugetelor, modul în care afectează rezultatele așteptate și dacă există posibilități financiare pentru a-i oferi acesteia un salariu.

 

Datele clare nu trișează. Informațiile veridice, integrale și punctuale vă permit să vă dați seama care este situația reală a companiei, dacă ea vă aduce profit sau nu, cum face profit, cu ce clienții, care sunt produsele sau piețele, dacă dispune de fonduri suficiente pentru a-și îndeplini angajamentele și proiectele de finanțare etc. Deciziile bazate pe date obiective sunt de obicei considerate singure, deoarece cifrele arată impactul și facilitează concluziile.

 

Obținerea de informații se bazează pe niște proceduri axate pe generarea de date relevante în mod fluid, care necesită o echipă conștientă de impactul economic al tuturor activităților companiei, orientată pe zona de contabilitate internă sau externă și pe niște procese de lucru bine definite, care permit realizarea un bilanț contabil lunar rapid și complet.

 

Deși contabilitatea constituie una dintre cele mai bune instrumente de management pentru manageri, în cazul IMM-urilor pot să apară neconcordanțe între informațiile pe care le așteaptă conducerea și cele oferite de echipele administrative. Managerii întâmpină dificultăți atunci când își spun punctul de vedere, iar echipele administrative intră în conflict atunci când combină reglementările contabile și obligațiile fiscale cu necesitățile afacerii.

 

Lipsa de comunicare între manageri și echipa contabilă apare atunci când managementului economic nu i se acordă importanța cuvenită. Orice faceți în fiecare zi într-o companie are un conținut economic, o valoare, un cost. Dacă vreți să-l măsurați pentru a lua o decizie bazându-vă pe date obiective, situația financiară trebuie înregistrată corespunzător.

 

Atunci când între manageri și reprezentanții sectorului financiar nu mai există o strânsă legătură, se pierd informații relevante referitoare la luarea deciziilor.

 

Managementul economic este cea mai valoroasă sursă de informații pentru manageri, deci este bine să-l alimentați cu procese bune organizate de profesioniști care folosesc sisteme eficiente. Cu toate acestea, cei care se ocupă de situația financiară a companiei trebuie, de asemenea, să-și extindă viziunea, concentrându-se pe afaceri, dincolo de numere, procente și tabele Excel. Prin urmare, trebuie stabilită o punte între manageri conștienți de managementul economic și reprezentații sectorului financiar axați pe afaceri.

 

Unele studii arată că nivelul scăzut de control al gestiunii face companiile mai vulnerabile. Multe companii nu își administrează fondurile și nu sunt în măsură să facă față situațiilor neprevăzute care pot apărea. Alții nu efectuează bilanțul contabil lunar și, deoarece nu au contabilitatea actualizată, nu cunosc situația reală a companiilor. Privirea către viitor este, de asemenea, o problemă în curs. Lipsa de formulare a unei strategii clare vă va face să rătăciți fără țintă.

 

Orice plan de gestionare a unei companii în mod inteligent trebuie să înceapă cu cunoașterea exactă a situației sale. Contabilitatea de gestiune este o bază pentru luarea deciziilor, cunoașterea costurilor, rentabilității și fondurilor.

 

De asemenea, trebuie să se pună accent și pe controlul fondurilor, deoarece bugetul este instrumentul care indică progresul unei afaceri în raport cu obiectivele stabilite.

 

Definirea căii de urmat  necesită cunoașterea destinației. Trebuie stabilit planul strategic al companiei și planul de viabilitate a proiectelor.

 

Pentru a supraviețui în fiecare zi și pentru a-și atinge obiectivele propuse, o companie trebuie să dispună de resursele necesare.

 


Copyright © BIGG.ro. Toate drepturile rezervate
Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site.

Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la BIGG.ro în vigoare