Idei afaceri idenditate brand

Cum să creați identitatea corporativă a companiei

Home » Blog » Cum să creați identitatea corporativă a companiei
2018-09-01

Companiile de succes au propria lor voce, personalitate și se deosebesc de concurență, cum reușesc acest lucru? Ușor, creând o identitate corporativă care se reflectă în brandul lor.

 

Dacă ceea ce doriți este să reînnoiți brandul dvs. și nu știți pe ce să mizați sau sunteți la un pas de a vă deschide propria afacere și nu aveți nicio idee cum să vă creați propriul brand, nu mai căutați! Iată câteva sfaturi pentru a începe să vă creați o identitate corporativă excelentă pentru brandul dvs.

 

Cunoașteți-vă brandul

 

Cunoașterea brandului dvs. poate suna simplu, dar punerea ei în practică este, de obicei, un pic mai complicată, mai ales atunci când doriți să se diferențieze de concurență. Acest lucru devine, de obicei, și mai complicat atunci când nu aveți obiective clare, misiune, viziune și filosofie.

 

Fiecare dintre punctele menționate anterior vă ajută să definiți și imaginea pe care doriți să o proiectați publicului și angajaților. Dar nu vă faceți griji, există o strategie care vă poate ajuta să cunoașteți punctele slabe și punctele forte ale brandului dvs.

 

Faceți analiza SWOT pentru a evalua brandul

 

Stabiliți care sunt punctele forte și slabe ale companiei, adică punctele forte care pot fi exploatate pentru a continua îmbunătățirea. De asemenea, identificați punctele slabe, acolo unde este necesar să vă consolidați strategia și procesele de producție.

 

Exemple de puncte slabe: lipsa formării, procese de producție prea complexe etc.

 

Exemple de puncte forte: spații de lucru care promovează productivitatea, echipa de lucru loială companiei etc.

 

Luați în considerare faptul că, deși compania pe care o conduceți are puncte slabe, le puteți contracara analizând oportunitățile externe. Acestea pot fi îmbunătățite pentru a obține beneficii interne.

 

Un aspect foarte important este să nu permiteți ca punctele forte ale companiei dvs. să fie amenințate de circumstanțele exterioare care constituie un obstacol în atingerea obiectivelor pe care le doriți.

 

Pentru a face o analiză SWOT (puncte tari, oportunități, puncte slabe și amenințări), o strategie bună este să puneți întrebări legate de compania dvs.

 

Creați obiective, misiune, viziune și filosofie

 

Acum este momentul pentru a crea obiectivele, misiunea, viziunea și filosofia, ceea ce înseamnă că veți determina ce vă face diferiți de competiție și care vă permite să aveți personalitate în fața audienței dvs.

 

Analizarea opiniile publicului cu privire la brandul dvs.

 

Analizarea opiniei publice cu privire la brand vă ajută să stabiliți noi strategii de comunicare, să eliminați imaginea proastă sau să o intensificați imaginea bună pe care piața o are despre brand.

 

Pentru a realiza o analiză a stării actuale a identității corporative, este necesar să efectuați sondaje și să creați grupuri de interes pentru a lucra la proiecția brandului dvs.

 

Creați un sondaj

 

Opinia despre produs: Studiul trebuie să fie direcționat în scopul cunoașterii identității corporative percepute în legătură cu brandul dvs. Întrebările trebuie să vă ofere date statistice, adică să știți dacă publicul este conștient de produse datorită caracteristicilor fizice și calității pe care o au.

 

Opinia despre serviciu: Strângeți cele mai multe informații despre imaginea percepută de către public, acest lucru este esențial pentru a evalua schimbările care trebuie făcute în formarea personalului pentru a oferi servicii excelente clienților.

 

Amintiți-vă că o parte a identității corporative acoperă și imaginea instituțională, adică atitudinea, comportamentul și îmbrăcămintea angajaților.

 

Dacă este necesar, reînnoiți brandul

 

Analizați și evaluați rezultatele

 

După realizarea sondajului, efectuați o „analiză cu lupa“, astfel încât să aflați cum este percepută identitate corporativă și ce să faceți pentru a îmbunătăți sau crea o impresie bună asupra tuturor celor care sunt legate de afacerea dvs.

 

Nu este suficient să revizuiți anchetele. Creați mai bine o bază de date cu răspunsuri pentru a face o statistică care să permită o evaluare mai măsurabilă. Rețineți că este întotdeauna mai bine să creați indicatori.

 

Schimbarea Acțiunii/ Creați noi strategii

 

Să presupunem că ați descoperit că furnizorii dvs. au o imagine eronată cu privire la brandul dvs. Pentru a o corecta, puteți lua în considerare o schimbare în modul de comunicare cu aceștia. Faceți o schimbare radicală sau creșteți canalele de comunicare care vă permit să transmiteți beneficiile afacerii dvs.

 

Una dintre strategiile care funcționează bine este de a organiza întâlniri cu furnizorii de top pentru a arăta statutul companiei dvs. Acest lucru va determina furnizorul să negocieze în viitor și poate să vă ofere ajutor financiar care să vă încurajeze și să ajute să vă dezvoltați.

 

De asemenea, nu uitați de importanța promovării brandului și a produselor/servicilor etc. Desfășurați acțiuni prin intermediul cărora să vă evidențiați brandul și beneficiile afacerii dvs. Astfel veți reuși să o faceți cunoscută și să o dezvoltați.

 

 


Copyright © BIGG.ro. Toate drepturile rezervate
Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site.

Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la BIGG.ro în vigoare