Cum sa duci compania la urmatorul nivel

Cum să duci compania la următorul nivel

Home » Blog » Cum să duci compania la următorul nivel
2018-09-04

Cum să duci compania la următorul nivel

 

Mulți oameni nu sunt conștienți de faptul că începerea unei afaceri este doar un "eveniment". Dezvoltarea ei până la punctul unde ai visat să ajungi, este ceva complet diferit, se numește "proces".

 

Principala responsabilitate a fiecărui antreprenor, după efortul de a începe proiectul, este de a administra compania. Mulți antreprenori fac greșeli de bază, deoarece nu știu cum să îmbunătățească compania în general, pornind de la condițiile de producție, finanțe, marketing sau chiar vânzări.

 

Căutarea productivității începe atunci când optimizezi atât resursele, cât și procesele unei companii. Iată câteva sfaturi simple care te vor ajuta să îmbunătățești procesele afacerii tale și să fii un bun lider.

 

Profită de avantajele tehnologiei

 

Este incredibil faptul că mulți antreprenori continuă să înregistreze operațiunile lor cu ajutorul unui creion și unei hârtii, fie în minte. Acest lucru fără îndoială îi determină să facă greșeli, cum ar fi dezorganizarea sau pierderea controlului de gestiune.

 

Unul dintre cele mai importante aspecte pentru a îmbunătăți o afacere, așa cum pare evident, este înregistrarea operațiunilor de vânzări, achiziții și costuri.

 

Multe companii nu mai știu încotro se îndreaptă banii. Ele nu știu cât de mult au vândut, cât plătesc pentru achizițiile efectuate sau care este suma costurilor lor (chirie, salarii, apă, energie electrică etc.).

 

Cel mai bun mod de a evita acest lucru și de a îmbunătăți gestionarea unei afaceri este de a utiliza un software de control, acest lucru se aplică companiilor cu un volum mare de vânzări directe.

 

O opțiune bună este utilizarea unui program numit "Punct de vânzare" (Point of Sale), ceea ce îți permite să înregistrezi vânzările în timp real, de la computerul tău.

 

În cazul în care compania realizează vânzări de alt tip (de exemplu prin programări, cataloage, vânzări prin telefon etc.), este indicat să se folosească un software de planificare a resurselor empresariale (Enterprise Resource Planning). Un astfel de program se poate descărca gratuit de pe internet.

 

Sau, în cele din urmă, poți întocmi un registru în Excel. Astfel vei construi o bază de date a afacerii, care va fi întotdeauna mai bună decât memoria sau registrul tău.

 

Alege cea mai bună strategie pentru a-ți promova compania

 

O greșeală obișnuită în gestionarea unei companii este folosirea banilor în marketing, fără a ști când îți vei recupera investiția. Cu alte cuvinte, dacă știi ce cheltuiești, poți avea parte de beneficii economice.

 

Marketing-ul este un aspect fundamental pentru creșterea oricărei companii, dar trebuie să fie bine concentrat și este indicat ca, înainte de a începe o campanie, să cunoști alternativele existente și să o alegi pe cea potrivită pentru tipul și bugetul companiei.

 

Pentru orice antreprenor, publicitatea pe Internet este atrăgătoare, deoarece este o piață care este în continuă creștere, deocamdată accesibilitatea este relativ simplă și la un cost redus.

 

În loc să mizeze pe mass-media tradițională și să cheltuiască sume mari de bani pentru a face publicitate produselor și serviciilor, brandurile care optează pentru marketing pe internet investesc preponderent în imaginație și creativitate pentru a-și face publicitate pentru produsele și serviciile lor.

 

Optimizează-ți utilitățile, reducând costurile

 

Ideea generală de creștere a profiturilor este prin creșterea vânzărilor. Cu toate acestea, o alternativă este reducerea costurilor, care reprezintă cele mai importante ieșiri de numerar ale companiei.

 

O modalitate de a optimiza profiturile afacerii este de a crea o analiză ABC a costurilor, aceasta presupune clasificarea costurilor pentru a le descoperi pe cele mai importante și, în acest fel, pentru a le reduce.

 

Costurile A vor fi cele care reprezintă 80% din costurile totale (în general vor include venituri și salarii). Costurile B reprezintă 15% din costurile totale, iar costurile C  5%, adică cheltuieli mai mici.

 

Învăță în mod constant,  nu te opri

 

Mulți antreprenori fac masterat în administrarea afacerilor pentru a-și îmbunătăți afacerea, cu toate acestea, costurile unui masterat sunt adesea foarte mari pentru antreprenorii mici. O alternativă bună o reprezintă cursurile de afaceri online la care se poate participa de acasă. Acest lucru te ajută să te pregătești în afaceri la un preț mult mai mic.

 

Fiecare antreprenor de succes are o dorință mare de cunoaștere, iar internetul este o adevărată oază, unde există o sursă nesfârșită de informații care îți va permite să studiezi, să înveți și să devii un antreprenor de succes.

 

Îmbunătățește comunicarea și interacțiunea cu clienții tăi

 

O modalitate de îmbunătățire a unei companii este de a optimiza canalele de comunicare cu clientul, pentru a crește contactul, serviciul, atenția și vânzările.

Afacerile clasice își bazează întreaga strategie de comunicare pe un număr de telefon și o adresă; În prezent, există alte modalități care se pot folosi.

 

Creează un site

- Trimite un e-mail

- Fă-ți cont pe diferite rețele de socializare

- Optimizează-ți site-ul pentru a-ți îmbunătăți poziția în motoarele de căutare

- Implementează un chat online pe site

 

Un site este esențial pentru stimularea afacerii, dar trebuie să te asiguri că îndeplinește toate caracteristicile necesare.

 

De asemenea, nu uita să-ți perfecționezi potențialul lanțului tău de aprovizionare și să oferi clienților tăi oferte, informații și calitate.

 

 


Copyright © BIGG.ro. Toate drepturile rezervate
Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site.

Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la BIGG.ro în vigoare