6 reguli de marketing emotional

6 reguli de marketing emoțional pentru creșterea vânzărilor

Home » Blog » 6 reguli de marketing emoțional pentru creșterea vânzărilor
2018-10-02

6 reguli de marketing emoțional pentru creșterea vânzărilor

 

Cele mai bune strategii de marketing emoționale

 

În acest articol, veți descoperi 6 principii de marketing legate de emoții, care vă vor ajuta să vă conectați cu potențialii clienți, să vă îmbunătățiți difuzarea brandului personal și să vă creșteți vânzările.

 

Lumea marketing-ului și a publicității a evoluat considerabil. S-au realizat nenumărate studii care au demonstrat că acțiunea de cumpărare este strâns legată de emoții.

 

În multe cazuri, mecanismul de achiziție se bazează pe nevoia persoanei pentru un anumit produs. Cu toate acestea, marile agenții de publicitate globale au descoperit, de asemenea, instrumente care determină consumatorul potențial să creadă că are o anumită nevoie și că, dacă nu ar fi fost publicitatea bună, această nevoie nu ar fi apărut niciodată.

 

Companiile încearcă din greu să renunțe la arhetipul de realizare a unui interschimb de servicii sau produse pentru bani, pentru a stabili relații între ființele umane care sunt motivate de schimbul de beneficii diferite.

 

Fiecare epocă este marcată de diferite nevoi, realități și, prin urmare, emoții. Acesta este motivul pentru care companiile trebuie să facă un upgrade pentru a găsi cele mai bune strategii pentru a vinde servicii și produse.

 

Strategii de marketing emoțional

 

Mai jos veți găsi șase exemple de marketing emoțional care vă vor învăța cum să aplicați persuasiunea prin intermediul emoțiilor pentru a stabili o legătură mai mare cu clienții, astfel încât să crească vânzările și promovarea de produse și servicii:

 

Principiul reciprocității

 

Într-o frază, putem rezuma acest principiu în „dă pentru a obține“. De obicei, oamenii se simt obligați să dea ceea ce  primesc. În afacerea dumneavoastră, puteți aplica acest principiu în mai multe moduri:

 

-Ocupați-vă de mici detalii, cum ar fi instruirea angajaților dvs. pentru a servi clienții zâmbind.

-Distribuiți conținut de calitate pentru a construi loialitatea clienților.

-Generați promoții, oferte, în special pentru cei care sunt deja clienți fideli ai afacerii dvs.

-Personalizați pe cât posibil relația cu clienții.

-Oferiți consultanță gratuită clienților dvs.

 

Principiul angajamentului și coerenței

 

Este principiul în care oamenii sunt în concordanță cu deciziile și angajamentele lor. De asemenea, puteți aplica acest lucru în compania dvs. în următoarele moduri:

 

-Efectuați un test pentru a cunoaște preferințele potențialului client.

-Oferiți servicii adaptate nevoilor și preferințelor clientului.

-Cereți-le oamenilor să se angajeze la o dată de livrare sau de plată

 

Principiul aprobării sociale

 

Acest principiu poate fi exemplificat atunci când oamenii aleg să facă ceva după ce un număr mare de oameni îl aprobă. Acest lucru poate fi aplicat afacerii dvs. în următoarele moduri:

 

-Includeți în paginile dvs. de web date precum "9 din zece persoane preferă ..."

- Oferiți posibilitatea clienților de a vă aprecia serviciul.

- Creați un portofoliu cu rezultatele muncii dvs.

- Dacă aveți clienți importanți sau cunoscuți, nu ezitați să faceți cunoscut acest lucru.

- Dacă aveți statistici bune despre următorii de pe rețelele sociale, distribuiți aceste informații.

- Utilizați întotdeauna date adevărate.

 

Principiul simpatiei

 

Probabilitatea ca oamenii să fie influentați de cei pe care îi plac este mai mare. De aceea în spoturile publicitare apar persoane fericite, bucuroase și zâmbitoare. Iată câteva sfaturi despre cum să-l aplicați brandului dvs. personal:

 

- Aveți grijă de primele impresii. Dacă aveți angajați, pregătiți-i pentru a servi clienții în cel mai bun mod.

- Îmbrăcați-vă frumos.

- Sincronizați comunicarea non-verbală cu potențialul client.

- Fiți interesați de potențialii clienți, întrebați-i despre preferințe.

- Utilizați un limbaj adecvat pentru a interacționa cu clienții.

- Accentuați punctele comune cu clienții.

 

Principiul autorității

 

Oamenii urmează adesea sfatul specialiștilor. Este important să vă poziționați ca expert în afacerea dvs., astfel încât să vă puteți convinge mai ușor clienții.

 

- Urmați traning-uri de specialitate pentru a obține credibilitate. Fiți la curent cu ultimele știri.

- Creați conținut pe rețelele sociale, bloguri și reviste pentru a fi în permanență în contact cu publicul.

- Creați cărți de vizită sau pagini web pentru a face publicitate brandului dvs.

- Afișați-vă CV-ul pentru ca oamenii să vă poată vedea traiectoria.

- Oferiți cărți de vizită și materiale publicitare colaboratorilor cunoscuți sau importanți.

- Utilizați citate celebre pentru a vă exprima ideile.

- Faceți cunoscute premiile sau certificatele de recunoaștere a meritelor obținute.

- Aveți grijă de detaliile care vă vor ajuta să demonstrați că sunteți experți: modul de a vorbi, tonul și aspectul.

 

Principiul deficitului

 

Oamenii, datorită unui instinct de supraviețuire, tind să cumpere produse cu disponibilitate limitată. Acest lucru, de asemenea, răspunde nevoii de a simți că aveți un produs unic și original. Frica de a pierde este mai puternică decât dorința de a câștiga.

 

Această resursă este utilizată pe scară largă în marketing. Dacă sunteți atenți, veți observa adesea expresii precum "ediție limitată" "cele mai recente modele disponibile".

 

- Faceți oferte limitate, de exemplu, cadouri suplimentare pentru o singură săptămână.

- Limitați numărul de unități pe persoană.

- Indicați locurile disponibile, atunci când acestea sunt mai mici de 8, dacă organizați un curs sau o conferință.

- Oferiți produse ca ediții limitate și unice.

 

În timp ce aceste tehnici de marketing sunt foarte utile și funcționează, trebuie să aveți grijă să nu abuzați de ele, deoarece pe termen lung vă puteți pierde credibilitatea în acest sector. Încercați să setați orare de promovare și să nu folosiți toate resursele în același timp sau persistent.

 

 


Copyright © BIGG.ro. Toate drepturile rezervate
Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site.

Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la BIGG.ro în vigoare