5 sfaturi u?or aplicabile pentru îmbun?t??irea companiei

5 sfaturi ușor aplicabile pentru îmbunătățirea companiei

Home » Blog » 5 sfaturi ușor aplicabile pentru îmbunătățirea companiei
2018-08-03

Întotdeauna este un bun moment pentru a crea un plan de acțiune care să conducă compania dvs. la nivelul următor. Există acțiuni foarte clare care vă vor ajuta să aveți un mediu de lucru excelent și să vă îmbunătățiți compania. Iată câteva sfaturi în acest sens.

 

Faceți schimbări. Nu așteptați să apară o criză pentru a îmbunătăți compania

 

Este un lucru obișnuit să credem că atunci când o companie trece prin vremuri bune, nu este necesar să se facă schimbări, dar acest lucru a dus la ruinarea marilor imperii, așa că nu așteptați să apară criza pentru a face o schimbare, pentru a schimba strategiile.

 

De exemplu, au existat companii care au fost nevoite să se adapteze la timpurile noi. Acestea și-au redus costurile de producție și au fost nevoite să facă față creșterii prețului materiilor prime. Ele au evoluat și au încetat să producă numai anumite produse, repoziționându-se ca și companii de servicii. Oamenii de afaceri de succes știu că transforme amenințările în puncte forte.

 

Profitați de oportunități. Îmbunătățiți-vă compania cu ajutorul internetului

 

După cum am văzut în exemplul anterior, există întotdeauna oportunități de îmbunătățire. Astăzi, atenția acordată clientului este importantă în orice afacere, deoarece clienții pot ierta o eroare, dar nu iartă niciodată o lipsă de atenție.

 

În prezent, aveți un instrument indispensabil pentru a vă îmbunătăți compania și se numește Internet.

 

Fiecare companie care dorește să dea dovadă de profesionalism are cel puțin site-ul său și pagina de Facebook.

 

Chiar și noi, în calitate de consumatori, intrăm pe Google pentru a afla informații despre orice companie sau serviciu, iar dacă site-ul dvs. nu funcționează cum trebuie sau nu există, nu vom avea încredere în produsele sau serviciile dvs.

 

Profitați de avantajele pe care le oferă mediile digitale. Puteți fi în contact direct cu aceștia, le puteți oferi un serviciu mai bun și îi puteți motiva să vă cumpere produsele.

 

Instruirea personalului. O echipă puternică transformă compania într-una puternică

 

Antreprenorii mediocri nu înțeleg importanța investirii în instruirea personalului lor. Lipsa de pregătire generează o factură foarte scumpă și se observă când un angajator nu poate părăsi biroul pentru câteva zile, deoarece nu are oameni care să-și facă treaba în mod adecvat.

 

Antreprenorul se ocupă de sarcinile de lucru, de lucrurile urgente și uită să dezvolte noi domenii ale afacerii sale.

 

Companiile multinaționale identifică și analizează, de obicei, abilitățile oamenilor lor și le dezvoltă, își schimbă personalul și își trimit oamenii la programe de pregătire profesională.

 

În schimb, există puține companii care înțeleg importanța investirii timpului, banilor și efortului în instruirea permanentă a angajații. Iată câteva beneficii ale instruirii personalului:

 

Beneficii pentru companie:

- O rentabilitate mai mare

- O relație șef-subordonat mai bună

- Promovarea dezvoltării

 

Beneficii pentru individ:

- O satisfacție a muncii mai mare

- Atingerea obiectivelor

- Ajutor în luarea deciziilor de lucru și în privința carierei

- Locuri de muncă

 

Beneficii pentru societate:

- Creșterea productivității și a rentabilității

- Promovarea dezvoltării și învățării

- Creșterea bogăției etc.

 

Instruirea personalului trebuie să fie constantă și adaptată la fiecare zonă. Vor exista acțiuni simple, de la instruirea unui asistent contabil în vederea gestionării programului de facturare electronică al companiei, la cursuri mai exhaustive și extinse legate de gestionarea echipamentelor.

 

Cuantificați. Stabiliți obiective măsurabile, reale și tangibile

 

Nu este vorba despre a spune "Vreau mai mulți clienți". Este vorba despre cunoașterea numărului de clienți pe care doriți să îl aveți, ce fel, la ce oră și cum puteți să o faceți.

 

Nu uitați că obiectivele dvs. trebuie să fie provocatoare, dar realiste. În acest fel, alegerea strategiilor va fi mai ușor de atins. Strategiile se vor schimba în funcție de obiective.

 

Căutarea a 2 noi clienți de nivel înalt pe lună, care să cumpere o cantitate foarte mare de produse, este diferită de creșterea cu 10% a bazei actuale a clienților care cumpără o cantitate mică în mod frecvent. Strategiile trebuie să fie diferite când este vorba de atingerea unor obiective diferite.

 

Pentru a cuantifica numărul de clienți noi, este indicat să cunoașteți și să înțelegeți foarte bine natura și caracteristicile pieței în care concurați.Trebuie să puteți răspunde la trei întrebări fundamentale:

 

 

Implementați. Nu există un moment ideal, trebuie să acționați

Definiți ce doriți (obiectiv), ce veți face (strategii), cum o veți face (plan de acțiune) și faceți-o!

Odată ce v-ați stabilit strategiile, ceea ce urmează este crearea unui plan care să vă ajute să ajungeți acolo unde doriți.

 

Exemplu:

 

Obiectiv: Dublați vânzările prin intermediul site-ul dvs. și nu faceți greșeli atunci când doriți să vindeți.

Strategie: Crearea de ateliere, conferințe, promovarea pe rețelele sociale, articole pe blogul intern, marketing pe diverse platforme, cursuri virtuale, publicitate plătită etc.

Plan de acțiune: Îmbunătăți timpul de încărcare a site-ului prin angajarea unui serviciu de găzduire web mai bun, implementarea marketing-ului de conținut, dezvoltarea și implementarea campaniilor de marketing, contractarea pachetelor de publicitate.

 

În unele aspecte, un plan de acțiune este un act "eroic": vă ajută să vă transformați visele în realitate. Fiecare pas al acțiunii trebuie să includă următoarele informații:

 

Odată ce ați stabilit strategiile, alegeți-le pe cele pe care le veți urma lună de lună, dar fără să încercați să faceți totul în același timp.

 

Dimpotrivă, este indicat să vă concentrați pe 5 strategii pe parcursul anului, dar să organizați totul astfel încât să vă puteți trage sufletul luna de lună.

 

Pentru îmbunătățirea companiei nu aveți nevoie de mulți bani, ci doar de atenție și disciplină. Există instrumente și acțiuni care vă vor permite să faceți îmbunătățiri în fiecare zi. Schimbarea și îmbunătățirea nu trebuie să fie radicale, trebuie doar să vă stabiliți obiective clare și să fiți constanți. Nu trebuie să faceți îmbunătățiri rapide, ci permanente.

 


Copyright © BIGG.ro. Toate drepturile rezervate
Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site.

Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la BIGG.ro în vigoare