Tehnici infailibile pentru atragerea primilor clien?i

Tehnici infailibile pentru atragerea primilor clienți

Home » Blog » Tehnici infailibile pentru atragerea primilor clienți
2018-08-20

Crearea unei afaceri nu este un lucru ușor, dar totul devine și mai dificil dacă deja ați creat-o și nu aveți clienți. Tuturor ni s-a întâmplat asta, dar există o soluție simplă. Trebuie să evitați să deveniți pesimiști și să începeți să căutați alternative. Iată câteva tehnici infailibile pentru a vă atrage primii clienți.

 

Cunoașteți și identificați clientul ideal

 

Primul pas este acela de a cunoaște bine clienții voștri potențiali. Pentru a face acest lucru, trebuie să creați un Buyer Persona (clientul ideal), adică să-i determinați profilul exact (vârsta, sexul, gusturile, preferințele, stilul de viață etc.).

 

În acest fel, vă veți putea concentra pe oferirea produselor de care are nevoie. Odată ce îi cunoașteți profilul, puteți începe să elaborați mesaje specifice pe care le veți promova în acele locuri unde se află clientul vostru ideal: rețele sociale, forumuri sau locuri fizice.

 

Profitați de Internet pentru a construi încrederea

 

Cum reușesc ca un client care nu mă cunoaște să-mi cumpere produsele?

 

Când începeți o afacere, primii clienți sunt, de obicei, oameni apropiați; prieteni de familie, vecini etc.

 

Complicat este atunci când trebuie să vă extindeți piața și vă dați seama că este dificil pentru ei să aibă încredere în voi pentru că nu vă cunosc.

 

O soluție pentru câștigarea încrederii care lipsește la început este crearea unui blog propriu în care să vorbiți despre afacerea dvs. și să o conectați cu rețelele sociale ale companiei dvs.

 

Crearea blogului vă permite să atrageți clienți pe site-ul vostru, iar asta va contribui la crearea unei imagini profesionale a brandului. Problema este că rezultatele nu sunt imediate, crearea unei reputații online nu se realizează peste noapte.

 

Este nevoie de mult efort și răbdare, dar cu siguranță veți reuși să aveți urmăritori fideli. Sfatul nostru este să nu renunțați, să comentați pe alte bloguri, să interacționați cu cei mai cunoscuți bloggeri, să atrageți urmăritori pe Facebook, Twitter sau Instagram (nu trebuie să fiți prezenți pe toate rețelele de socializare, doar acolo unde se află publicul vostru țintă) și să fiți constanți  luni de zile.

 

Creați-vă un site pentru a arăta cine sunteți și ce faceți

 

Un site  vă va permite să fiți în contactat cu clienții, să oferiți un serviciu bun pentru clienți și chiar să faceți vânzări online.

 

Site-ul va deveni casa voastră, puteți crea numeroase strategii pentru a atrage noi clienți:

-Creați conținut

-Publicați videoclipuri

-Conectați-vă pe rețelele de sociale

-Creați cataloage

-Magazin online

-Blog

 

Nu uitați ceva foarte important. Este inutil să vă creați un site și să nu îl dezvoltați pe baza unor obiective clare. Nu este ușor, dar funcționează și merită să investiți timp.

 

Poate că nu aveți timp și nu vă puteți permite să petreceți atât de multe luni așteptând să sosească clientul. Prin urmare, trebuie să luați în considerare celelalte tehnici și să le puneți în aplicare.

 

O eroare pe care ar trebui să o evitați este să aveți un site neactualizat și care nu vă ajută cu nimic. Dimpotrivă, vă afectează din punct de vedere profesional.

 

Creați o strategie de marketing prin email / Newsletter

 

Pentru a crea un buletin informativ, este necesar ca să vă creați un blog sau site unde să plasați un formular de abonare prin email/newsletter.

 

O strategie bună pentru a atrage abonații este  crearea de conținut de calitate și / sau oferirea de cadouri comunității voastre.

 

Newsletter-ul sau buletinul informativ este o publicație informativă distribuită prin e-mail pentru a informa abonatul despre orice noutate sau știre.

 

Aceste e-mailuri sunt trimise numai acelor persoane care sunt într-adevăr interesate de anumite produse sau de conținut și care au solicitat să primească informații pe adresa lor de e-mail.

 

Marele avantaj este că, pe lângă faptul că vă poziționați ca experți, veți primi e-mailurile viitorilor clienți și veți putea să le trimiteți promoții speciale.

 

Clasicul nu iese niciodată în stil. Promovați-vă!

 

Această tehnică necesită o mică cheltuială, dar întotdeauna funcționează pentru a atrage clienții.

 

Gândiți-vă la un element pe care îl puteți cumpăra în cantități mari la un preț scăzut și promovați logo-ul afacerii și datele companiei voastre pentru a vă putea contacta.

 

Oferiți ceva și arătați calitatea produsului sau serviciului vostru

 

Ceva care funcționează foarte bine și generează încredere sunt mostrele gratuite, astfel încât să puteți arăta cât de bun este serviciul sau produsul vostru. Sigur ați primit pe stradă  monstra unui produs pe care nu-l știați.

 

Testarea unui produs înainte de a-l cumpăra îi face mai încrezători și mai siguri de ceea ce cumpără.

 

În zona digitală puteți crea un tutorial video sau un eBook, astfel încât să puteți arăta că sunteți experți în această zonă.

 

Nu uitați nici de oferirea de promoții atractive și exclusive, de dezvoltarea unor strategii de recompensare a clienților sau să faceți networking.

 

Mult noroc în tot ceea ce v-ați propus!

 

 


Copyright © BIGG.ro. Toate drepturile rezervate
Legea copyright-ului şi tratatele internaţionale protejează acest site.

Nimic din acest site ori din site-urile afiliate nu poate fi reprodus sub nici o formă şi în nici un fel fără permisiunea în prealabil scrisă de la BIGG.ro în vigoare